Youth is like diamonds in the sun...

Hängde på stan idag... Körde en sväng förbi skatteverket för att hämta ut mitt id-kort, och sen drog jag ner på stan för att fika med Erika och Madde. Jag och Erika drog runt lite på stan först innan Madde dök upp. Så jag kom hem med ett par skor. Vi testade även det nya fiket i st-per, espresso house. Mysigt var det, och gott! Frappino med hasselnötssmak, mmmmmm.

My new shoes... På bilden har jag Mammas stickade leggings från Indiska.
Förvånande nog var de (skorna) så smala så jag behövde 39, så de är lite för långa. Men vad gör det, huvudsaken är att de sitter skönt.

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Matilda:

Fina skor :)

#2 / / Felicia:

Vadå testade? jag du irja julia och matilda har ju redan varit där en gång. :P

#3 / / Tina:

snygga bilder på dina skor! :D

#4 / / Erika:

Espresso House är inte sååå nytt! <3

#5 / / Felicia:

Svar: Neej ledigt är aldrig ovärt :D