Måndag

Idag hade vi gympa. Det var ganska intressant, då det var jag och Matilda som bestämde vad vi skulle göra. Vi hade nämligen (hela klassen) fått i uppgift att hålla i en gympalektion (minst 20 min) två och två. Så vi bestämde oss för att köra lite styrka, men det blev en del kondition också. Det gick ändå bättre än jag hade trott, förutom stretchingen på slutet hade vi rätt bra disciplin på barnen (mina klasskamrater).

Annars då? Eftersom mina böcker inte kommit ännu och jag typ inte klarar mig utan bok så har jag fått låna bok tre: del ett av en kille i min klass, asnajs! Så nu kan jag läsa! YEY!
Lilla läslus man är då! Men det är någonting fantastiskt med böcker, speciellt fantasy. Det är liksom en annan värld. Fantastiskt. (Nu upprepade jag mig själv, det var inte bra...)

Fin. Ljusblå är finaste färgen också.

xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Och nästa gång är det jag och Alma som ska hålla i gympan! Be prepared.... ;)