Skola igen.

Ja. Livet är jobbigt ibland. Det är inte alltid så kul. Men man lever ju för de där fina stunderna, och när det inte är så bra får man "leva på" fina minnen istället.

Just nu känner jag att jag varit lite dum. Min syster är nämligen lite lättretad i dag verkar det som, och så ska jag välja just nu, när hon behöver datorn till hennes svenskatal, att lägga beslag på datorn och vägra gå härifrån. Men jag måste också få blogga!
Dessutom ska jag inte ha datorn länge. Orka göra fysik liksom!

Nej, då föredrar jag min älskade bok. Jag ska snart beställa båda delarna av del tre (den är delad i två delar för att den blev för tjock annars) i den fantastiska serien A Song Of Ice And Fire, jag har snart läst ut del två. De böckerna är riktigt mäktiga, rekomenderas starkt.

Typ framsidan på bok två. Amazing.

xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

Typ liksom bah, life sucks and then you die. Oh wait, det ska vara "life sucks, and then you marry a geologist"

#2 / / Felicia:

Svar: :D Jag gör det ibland, när jag har lust. :)