Snö!!!

Hej alla kära barn! Nu har jag inte bloggat på ett tag känns det som, hela helgen gick åt till historian. Det enda jag hunnit med förutom det är lussebullsbak. Det känns ändå rätt bra att jag hann det, det var ju trots allt första advent! Och vet ni vad, vi fick till och med snö lagom till första advent här i lilla Uppsala! Så himla mysigt!


Källa: weheartit.com

Men nu har en ny vecka börjat med nya läxor etc. etc. Det är ju inte så najs. Men jag ska försöka hålla mig positiv. Trots allt har jag det rätt bra jämfört med andra runtom i världen. Och så har man fina vänner och the seasons att se fram emot! Jippi!

Ja, det där lät ju lite halvkrystat. Vill egentligen gå och läsa min bok, men bör gå och lägga mig. Kanske det blir en kompromiss?

xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / haidisblog ▲:

SVAR: ååh, hihi okej ! :)

#2 / / vadfanskajagheta.se:

Hej :) Just nu har jag en tävling där jag lottar ut ett par UGG's, det finns massa fina modeller och färger ;) det skulle vara jättekul om du var med!

Klicka bara på länken här under för att komma till tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/?p=5470

#3 / / Felicia:

svar: Jag? Isåfall, tack! :D <3