Spindelnät

Hejhej! Idag har jag planerat och fixat lite inför festen imorgon, jag har varit och köpt spindelnät och bakat en kladdkaka som jag dekorerat fint. Jag ska även göra så kallade cake pops, fast i en enklare variant med marshmallows på tandpetare och sen dekorera med choklad eller något.

Men det får jag fixa imorgon hos Matilda. Jag åker dit på morgonen/förmiddagen och sen gör vi lägenheten och oss själva redo för fest! Och så ska vi laga mat och gå och handla, jag vet faktiskt inte vad det blir för något, några tips någon?

Iallafall kan ni som inte kommer få beundra mitt verk och ångra att ni inte kommer/vara deprimerade över att ni inte blev bjudna.

Fett cool ju!

Imorgon visar jag min utklädnad om jag hinner.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / mom:

Du hinner inte, du hinner inte ens med alla bokstaver nu!