Godkväll!

Hej! Idag hade jag skola ganska länge, som vanligt på tisdagar. Vi gick till klockan tio i fyra, vilket jag upplever som länge. Men det var rätt kul iallafall.
Vi var på ungdomshälsan med klassen också, men det hade tydligen blivit dubbelbokning så vi fick prata om sex och kärlek tillsammans med tjejer från gränbyskolan. Det var väl lite pinsamt. Men sen var det ju mest information, inte så mycket vi som behövde prata...

Efter skolan så har jag chillat LITE, och pluggat mer än vanligt. Vanligt = ingenting. Nu har jag nästan skrivit färdigt min engelskatext, jag kanske sa att vi skulle skriva om Animal Farm? Det är iallafall en Major Assessment Point (en såkallad MAP) så det är viktigt att det är bra. Därför bad jag min Professional know It All Sister (PIAS) om hjälp. Så nu hoppas vi på ett bra omdöme.

Efter skolan tog Felicia, Tuija och jag lite mysiga bilder med Felicias kamera.
Se fler bilder på Felicias blogg, men här är två.



xoxo

P.s. Vad tycker ni om min nya header? Jag tänkte lägga till lite text också bara...
P.s.2. Förkortningarna i texten är helt påhittade.
Publicerat i Vardag
#1 / / madurk:

Sv: Ja det tycker jag verkligen ;)

#2 / / mom:

I like your förkortningar!

#3 / / Roos:

VA!!! Hur kunde du lura mig så med förkortningarna!!!!! Jag bara läste och... "va.. majo pratade inte med mig igår... och jag heter inte Pia heller... men står det på bloggen så är det väl så.."

#4 / / Tuija:

Najs header!!!

#5 / / PIAS:

* Major Assessment Point

*Professional

*blogg



;) ;)