Höstrött

Hej på er gott folk!
Idag har jag mest ägnat tiden åt kemin, men nu är jag iallafall klar. Vi ska nämligen lämna in våra häften imrogon (trots att perioden inte är slut) för att hon ska kunna sätta ett omdöme till vårat utvecklingssamtal som vi ska ha någon gång snart.
Men jag har också tillsammans med mamma cyklat till gottsunda centrum och handlat mat och då även passat på att gå förbi Lindex där, de har ju byggt ut.
Som ni kanske redan har gissat kom vi ut därifrån med en jättefin tröja och ett par fian manchesterbyxor! Och jag är den lyckliga ägaren! Wohooo!

Den tröjan...

...och de byxorna!
Snyggt, eller hur?
(Oroa er inte, jag ska inte ha dem tillsammans!)

Så nu vet ni vad jag har gjort idag!

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Lyll-råttan som får massa fina kläder! Tröjan var jättefin, du hade ju den idag! :D <3

#2 / / Roos:

Men ge hit?!