Mammas födelsedag

Idag fyller mamma år! Vi "väckte" henna med sång och presenter imorse, d.v.s. hon var redan vaken och jag och syrran sov... Halvt iallafall. Men sen gick vi upp och åt frukost typ, och jag åkte till ridningen. Det var kul, fast lite jobbigt, jag hade en pigg häst, så jag fick arbeta lite.

Sen har vi typ gjort tårta och jag har chillat lite. Ikväll ska vi kanske gå på bio, hoppas det blir "En Dag", den verkar mysig.

Justja, om någon undrar så fick mamma mysiga strumpor av mig, och lite andra saker till köket av resten av familjen.
Hon verkade bli glad iallafall.

Syrran och pappa sjunger för mor.

Lilla mamma som är ett år äldre! (En dag bara egentligen...)

xoxo
#1 / / Roos:

Kort från kvällen upp?? :D

#2 / / Linde:

Men HAHA ta bort den vackra bilden på mig!! :P

#3 / / mom:

JAG ÄR INTE LITEN!