Downtown

Hej! Både idag och igår drog jag ner på stan efterskolan, igår kom jag dock hem sent, så jag hann inte blogga.

Igår träffade jag Roos för att fira min födelsedag typ, vi gick och shoppade, mest till henne, men jag fick välja en sak också. Så jag valde en grå spets-top från Indiska. När vi kände att vi shoppat klart (det blev en del, roos spenderade ca 3000 sek) gick vi till Thai Village och åt middag. Det var gott! Så tack för den goda middagen, fina tröjan och den trevliga dagen Roos!

Så här mysigt var det!

Och den fina toppen valde jag att få i födelsedagspresent.

Idag var jag också på stan som sagt, men jag köpte bara mat. Jag och Matilda träffade Madde och vi gick till Hugo's och fikade. Sen gick jag och köpte pizza till middag, jag och syster är ensamma hemma så vi värmde pizza i ugnen, lata som vi är.

Så nu ska jag göra lite jobb, då får jag pengar och kan köpa något kul!
xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Isabelle:

Kolla gärna in min sminkvideo hihi vem vill inte se den liksom ;)

ALLA VILL SMINKA SIG SOM MIG :D

http://www.videofy.me/v/280357