Ingen skola

Hej på er! Idag har jag inte varit i skolan, för vi är kompensationslediga. Fett najs!
Vi har ju haft eldträning på kvällarna, och så är det obligatoriskt genrep imorgon, vilket är väldigt långt. Dessutom har vi "skola" på lördag kväll, när själva föreställningen är. Därför är vi alltså lediga idag och även imorgon på förmiddagen.

Imorgon ska vi ses kl. 15.00  för att bära fram allt och ställa upp det etc. Sen på kvällen är det genrep som ni är välkommna att komma och titta på, garanterat bättre plats än på lördag! Om man inte kommer väldigt tidigt på lördag, that is.
Sen ikväll så är det frivillig eldträning, och då kommer vi även bli filmade av svt. Det kommer att sändas under fredagen som reklam antar jag. Så jag tror jag ska gå ikväll.

Det var jätteskönt att vara ledig idag, jag har passat på och tjänat lite pengar, (genom att göra jobb som pappa inte orkar göra) fotat kläderna jag och mamma shoppade sist (ska visa snart, lovar!) och tagit sovmorgon till klockan elva. Och chillat allmänt såklart.

Till er som är intresserade av att komma på föreställningen eller undrar vad jag snackar om, så kommer det upp ett inlägg med info antingen idag eller imorgon.

Så nu är ni uppdaterade igen!

Och bara för att det här inlägget inte ska bli bild-löst får ni beundra denna gamla bild som jag lekte lite med.

Enjoy!

xoxo