Sunlight over me no matter what i do

Idag efter skolan som vi fick sluta lite tidigare, vid lunch ungefär, drog jag och Matilda och Tuija ner på stan. Vi gick en ganska lång runda, först till Ruth och Raols, vintage/second hand, där hittade jag en fin lite preppy-style tröja. Det var en herrtröja, men den är fin ändå. Sen gick vi vidare via Globalen och Jabers, värsta dyra affären. Sen gick vi runt lite i forumgallerian, och Matilda hittade snyggaste tröjan på weekday.

Sen på Monki träffade vi på Julia och Erika, som vi bestämde att träffa för en fika lite senare. På Monki hittadejag och Matilda en supersnygg t-shirt, som vi båda köpte. Efter det gick vi till Holmlunds och där köpte jag en jättemysig kofta, som jag hade planerat. Sen gick vi till Indiska och lindex och Vila och sen träffade vi Julia och Erika På esspresso house. Men då hade Tuija redan åkt hem. Istället kom Max förbi av någon anledning.

Men det blev inte så mycket fika, jag köpte en islatte och de andra ingenting...
Sen gick följde vi med Julia och Erika och köpte lite saker till dem, och sen drog vi hem.

Den fina koftan från Only, köpt på Holmlunds.

Fleet Foxes – The Shrine / An Argument
Publicerat i Shopping
#1 / / Anonym:

Gud vad fin kofta! :) jättesöt bild <3