Vilken är snyggast?

Hej! Jag har sett den nya trenden med hästar på kläderna, och jag tycker faktiskt det är ganska coolt, har man rätt färger så... Frågan är, vilken version är snyggast? H&M:s, eller Monkis?

H&M, en orange variant.

Monki, en mörkblå variant.

Jag tror jag tycker bäst om den från Monki, men då vill jag ha ett skärp i midjan ändå. Men orange är också snyggt...
Jag får fundera lite. Eller vänta, vem har sagt att jag ska köpa den? De kostar 350/400 sek...

Däremot SKA jag köpa ett par röda manchesterleggings från cubus så fort jag har råd, har spanat in dem aslänge.

Och så är jag lite sugen på en tygväska från Monki, frågan är bara vilken! Jag såg en i affär med en skrivmaskin på, och den var ju superfin. Sen på hemsidan hade de två andra fina. Så vad tror ni är finast, skrivmaskin eller någon av dessa?

Franska, ugla, eller skrivmaskin?
Alla är ju fina...

Jaja, enough shopping for now. Har ändå inte råd.

Puss!
Publicerat i Shopping
#1 / / Haidi Jakobsson:

SVAR: jasååå ^^ hih men om man sitter inne tkr jag det är mysigt med regn :D

#2 / / antonia:

jag tycke skjortan från monki, sen var båda tygpåsarna fina! kram! :)

#3 / / Felicia:

Jag tycker H&M's helt klart. Jag har faktist också tittat lite på den! :)



Kanske ugglan? :) <3

#4 / / Linde:

Tycker "uglan" är ganska ugly...