Fredagen den trettonde

Ja, det märks att skolan börjat igen, jag hinner ju inte blogga! Vi har konsthistorie-period vilket innebär anteckna-skriva in, vilket är en del arbete.

Nu tänkte jag inte tråka ut er med onödig info utan istället lite kvickt berätta om min trevliga dag.

Jag har varit hos optikern och provat linser, så jag ska skaffa linser inom kort. Det kommer bli skönt, och framförallt smidigt vid t.ex. träning. När man går på linskoll ska man gå runt med linserna i ett tag, så mellan halv tre och klockan sex gick jag runt på stan. Det resulterade självklart i lite shopping.

Först gick jag runt med Felicia och Matilda. Jag köpte då en klänning och en hatt från Monki, mycket efterlängtat från min sida... Sedan köpte jag även ett par shorts på weekday, ni vet vilka.

Vid klockan halv fem lämnade jag Felicia och Matilda och mötte (upp) en tjej som jag känner lite och köpte en tygväska av henne som hag hade "beställt". Hon hade gjort trycket själv, så man vill ju stödja...

Sedan träffade jag mamma och vi fikade lite varefter vi hamnade på indiska. Där råkade vi hitta en jättefin klänning som satt jätte bra så då köpte mamma den åt mig! Det var snällt, tycker jag.

Sedan begav vi oss till optikern och tog ut linserna varefter vi träffade pappa och gick och åt på thai village. Trevlig dag!

Publicerat i Shopping
#1 / / Linde:

Inget upp föffan!

#2 / / Linde:

Fina kläder förresten :) särskilt den rosa klänningen!

#3 / / Roos:

Inget jätte bra! Sär skriv in te!