Palmsöndagen

Nu har jag inte bloggat på ett tag! Det har redan hunnit bli både april och påsklov här i Uppsala, så himla skönt att lovet är under påskveckan och inte efter, för vi får en extra lovdag på måndagen nu också!

Sen sist har inte särskilt mycket hänt, Erika var på besök vilket var trevligt, och jag hade earth hour en timme tidigt för att kunna kolla på morden i midsomer. Jag har lärt mig spela Emmylou på gitarr. Den är lätt, har jag kommit fram till. Om det inte är barréackord och inte går allt för snabbt är en låt lätt.

Idag har jag varit i Lunsen med pappa, tog några bilder.




xoxo

p.s. Jag har typ bestämt mig för min bal-outfit, känns bra! Nu saknas bara skor. Tips?
#1 / / Roos:

Visa outfiten!! Och vetu.. hade det varit lov efter påsk hade ni ju fått vara lediga på långfredagen ;)