Shopaholic eller Fashion-aholic?

Shit vad jag är galen i att köpa kläder, trots att jag vet hur dåligt det är för miljön och att jag redan har en masa fina kläder etc. Men jag kan inte låta bli, det finns ju så mycket fint! Jag borde börja spara mina pengar istället, till allt möjligt "nödvändigt" (ja, mer nödvändigt än kläder iallafall). Och det ska jag, snart. Så kommer jag säga ett långt tag tror jag. Jag skulle vilja åka till paris om några år, och så skulle jag vilja ha en egen kamera. Men jag kommer ju aldrig ha råd så som jag håller på... Men det ordnar sig nog ska ni se.

Onödigt att jag berättar allt det där för er kanske, men så kan man väl säga om allt jag skriver på min blogg. Det är liksom charmen! Iallafall, jag har bestämt mig för att köpa det mesta från listan jag gjorde häromdagen ändå. Trots att jag redan har en massa kläder. Jag vet nämligen att de kommer användas flitigt i sommar. Åh vad jag längtar dit! Men först kommer andra roliga saker som Malmö med klassen (och antagligen Köpenhamn!), och balen. Jag (mamma) köpte ett par skor igår förresten, som jag antagligen kommer ha då! Hoppas de sitter skönt dock. Nu fattas bara halsbandet.

Iallafall ska jag sluta tråka ut er, här är en närmare titt på shortsen som kommer bli mina. (För det har jag bestämt!)


xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Linde:

Snygga, men jag vill ha klänningen!!!!

#2 / / Roos:

Fula :p