There were never any good old days

Hej på er! Jag har inte bloggat ordentligt på ett tag nu alltså. Under helgen har jag varit upptagen med att vara funktionär på tävling, rida, kolla på the shining, springa för första gången i år och göra lite läxor. Idag har jag varit hos optikern och lärt mig sätta i linser samt fått med dem hem, så nu kan jag börja använda dem, skönt! Och dessutom har mina skor från tradera kommit, de var superfina och bra, måste dock kanske öva lite på att gå i högklackat, är inte direkt så van vid det. Men gud vad jag ser fram emot balen!



Sista bilden är min nya fotovägg, som ska utökas. Kan knappt kallas fotovägg, är bara några foton på en vägg än så länge. Men men, man måste börja någonstans. (Alla foton tagna av mig.)

xoxo

#1 / / Felicia:

Love the shoes! And I hate the fact that I can't order shoes from internet... :(