No earthly mind will enter

Jag har haft en hel del läxor den senaste tiden, och har det fortfarande, så bli inte förvånade om jag inte bloggar varje dag, då jag kanske prioriterar annat när jag gjort läxor hela dagen... Men men, helgen var lugn, har inte gjort mycket alls, bara läxor typ. Vi har typ alla prov på hela terminen inproppade i april-maj, så jag har en del skola nu att tänka på som sagt. I början på veckan har jag haft prov, och har det igen på fredag. Veckan därefeter har jag inte mindre än tre prov varav två på samma dag, men veckan därefeter åker jag till Malmö med klassen! Det ska bli så skönt!

Jag antar att jag bara ville berätta att jag lever typ, i övrigt har jag inte mycket mer att säga än att jag längtar till sommar och mindre plugg. Annars är livet rätt soft.



Midlake – Core Of Nature
Publicerat i Skolan