Shopping del 3, övriga kläder

Ja, jag kunde inte riktigt aklla detta inlägg för överdelar, då jag ville visa en klänning också. Men mestadels är det ju överdelar, eftersom jag redan visat nederdelar. Här är de!
 
En jättemysig gul tröja från Mango, på rean i Groningen. Väldigt fint med luftballong-halsband till.
 
Världens finaste klänning (typ) från Zara, även den på rea. Jag använde den förresten första gången på farmors lilla fest eller vad det var, så ni kanske redan sett bilder på den när det här inlägget kommer upp.
En söt väldigt vid topp från H&M på rean, storlek 44 (!) men väldigt kort.
 
Det var överdelarna, men jag har fortfarande lite att visa. Alltså, more to come!
 
 
Publicerat i Shopping
#1 / / Alice - bilderbyalice:

Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där du kan vinna valfritt smycket, direkt länk, http://bilderbyalice.se/2012/august/vinn-valfritt-smycke.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!
Allt bra?