Shopping del 4, skor och väskor

Jag är snart färdig med shoppingen, bara två inlägg kvar. Här är alltså det näst sista inlägget med shopping, där jag visar mina kap i form av skor och väskor.
 
Här är de två par skor jag köpte i Holland!
 
Bruna loafers (jättesköna!) från Pieces på rean, så klart.
Söta "hålskor" eller vad de kallas i två färger, ett riktigt kap för endast 10 euro! Dessa är köpta i Arnhem medans de andra är köpta i Groningen.
 
Och så väskorna...
Den stora blåa med hästar är tänkt som skolväska i höst och köpte jag på rean i Arnhem i butiken six som har många fina smycken och accesoarer. Den lilla ryggsäcken köpte jag för en liten summa pengar på en marknad i Assen bara för att den var så himla söt! (och pratisk)
 
Ja, det var det guys. Eller nästan ialafall. När nästa inlägg kommer upp är vi antagligen på hemresa från Berlin, så därefter bara riktiga färska nyskrivna inlägg! Tills jag reser bort igen, that is.
 
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Hästväskan och loafersarna var jättefina!
Haha herregud vad mycket du har köpt! Shoppade du upp hela sommarjobbslönen eller? ;)<3

#2 / / Roos:

Haha vafasen, hur rik är du unge?