Shopping del 5, saker

Ja, det här är alltså det sista tidsinställda inlägget för den här gången. Jag ska visa lite saker (alltså inget man kan ha på sig) jag köpt, även om det inte är så många. Men ni vet ju att jag är en scrappare, så lite sådant har det blivit också. Enjoy! (Njut av att avundas mina fina saker alltså.)
 
Scrapsaker! Supersnygga stämplar och måttbandstejp som jag hoppas jag får användning för, men det är väl bara att fortsätta scrappa så visar det sig. Det är ju en snygg tejp och det är väldigt smart och praktiskt med tejp istället för tex band som man måste limma fast... Så jag får säkert användning för det.
Och en bodybutter! Jag kunde inte motstå att köpa en när den var på rea, och dessutom tror jag att man inte kan köpa just den doften i Sverige. Så jag slog till sista dagen i Arnhem.
 
Nu får det räcka för den här gången. Jag är hemma nu och snart börjar skolan igen! Eller igen, den nya skolan börjar, och det är läskigt. Vi får se hur det blir, jag hoppas på bra.
 
xoxo
 
Publicerat i Shopping