Shopping del 2, nederdelar

Hej på er! Här kommer ännu ett tidsinställt inlägg med shopping, nämligen byxor! Jag köpte hela tre par, så jag tyckte de förtjänade ett eget inlägg. Här ska ni få se!
 
Två par jeans eller jeansleggings, de svarta är från vila och har hög midja, de är jättesnygga! De ljusa är egentligen ljusblå-fläckiga, men det har gått bort en del i tvätten tyvärr. De är i alla fall väldigt sköna och är inköpta på Mango. 
Spetsshorts från The Sting, väldigt söta! Allt detta är inköpt på rean i Arnhem, rea är awesome! Mer inköp från andra städers rea kommer!
 
xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Majo, jag är besviken på dig. Jag trodde inte ens i min vildaste fantasi att du skulle särskriva jeansleggings.............

Fina saker annars, särskilt shortsen!

#2 / / Roos:

HÅLLER MED FELICIA!!!!!!!