Sommarpresenter

Jag ska alldeles strax iväg för att käka lunch med några från min gamla klass, och samtidigt köpa lite skolsaker. Skolan börjar ju imorgon! Hjälp!
 
Men jag tänkte passa på att visa vad jag fick av Felicia igår. Jag skrev ju att jag skulle åka till henne igår, och det var för att vi skulle byta sommarpresenter! Det gjorde vi förra året också, och det innebär helt enkelt att vi köper något på semstern och ger till varandra i slutet av sommaren. Så jag tog med något från Prag, Berlin och Holland, och hon tog med något från Frankrike där hon hade varit. Det här var vad jag fick.
Jag fick alltså ett par supersnygga örhängen, och en fett cool (matchande!) ugglering, ett paket juicy fruit och två klubbor. Nice!
 
Det jag gav till Felicia har jag tyvärr ingen bild på, men hon kanske lägger upp nåt på sin blogg.
 
Nu ska jag dra, Ciao!
Publicerat i Vänner
#1 / / Felicia :

Vad bra att du blev nöjd! :D fast godiset var liksom mer extra, och det var faktiskt från Tyskland! ;) <3