2012:s bästa

Jag fortsätter väl iår med, har blivit lite av en tradition... Här är årets lista 2012! (Lite ändrar efter behag...)
 
Årets band: Of Monsters And Men
Årets artist: Bon Iver
Årets favoritsyssla: Kläder, mode och shopping har varit roligt iår, liksom fotografering.
Årets häst: Faktiskt ingen aning, Maja är duktig, men också typ Ramona, Fernando, mfl.
Årets hopp: 80 cm. Mesigt. Borde vågat hoppa 90 den där gången.
Årets do: Prata med folk!
Årets don't: Shoppa för mycket...
Årets fika: Erikas födelsedagsfika på güntherska?
Årets maträtt: jag vet inte, åt väldigt goda enchiladas i Berlin...
Årets efterrätt: Blåbärstriflen kanske?
Årets resa: Alltså, alla resor denna sommar har varit roliga, men Prag var ju en fantastiskt fin stad... Och Berlin också....
Årets doft: Daisy by Marc Jacobs (fortfarande)
Årets klädesplagg: Min röda vårjacka eller min höstjacka...
Årets accesoar: Räknas skor? Isåfall mina mörkbruna loafers jag köpte i Holland i sommras.
Årets köp: Min iPhone!
Årets vill ha: Mer tid med min underbara ex-klass?
Årets Layout: Har inte lagt upp så många på bloggen, har inte gjort så många alls iår, men den här är fin:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Årets foto: Oj. Svårt. Men jag gillar min fotografering med Matilda i höstas, typ den här bilden blev ju en favorit:
Även de vi tog i vintras (Januari?):
Sen har jag många fina bilder från i sommar, t.ex. den här från nicolauskyrkan som blev en favorit:
Och självklart några naturbilder, gillar den jag lade upp igår, och bilder i kvälls/morgonljus som de här två:
Morgon...
...och kväll.
 
Jag har många favoriter alltså, vilken tyckte ni var bäst?
 
Nu vill jag önska er ett gott slut och sedan så småningom också ett gott nytt år! En årsresumé i ord kommer också, för den som vill veta vad jag haft för mig. Puss på er!
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

Puss!!