God Jul!

Jag har inte bloggat på väldigt länge, sorry. Men jag åtgärdar det nu, på självaste julafton! Mamma och pappa är och åker skidor just nu, är ensam hemma eftersom Roos är i norr och Anne Linde hos sin pojke. Vi ska fira jul imorgon om ni undrar, men med Roos har vi redan firat.
 
I övrigt, igår var det julgodisbak och så kläddes granen, iförrgår var det avslutning på ridningen och julmys med klassen, i fredags chilade jag typ, och i torsdags var det julavslutning. I ondags fick jag tillbaka nationella också, jag = nöjd. Det var allt just nu, bilder på Matilda and the Snowman och mina presents from friends lär komma upp i sinom tid.
 
xoxo
#1 / / Felicia:

God jul på dig med! :) varför ska ni fira imorgon? Gör ni alltid det? Mysiga bilder och fin julgran! Vi har ingen i år. :/ <3

Svar: Nej, vi firade på juldagen eftersom mamma jobbade på kvällen på julafton... :P Trist utan gran! Du kan komma hit och njuta av vår om du vill :D
Maj