Winter greetings

Hej kära trogna läsare! Jag har försummat bloggningen länge nu, och till råga på allt åker jag bort snart! Men då kommer jag förhoppningsvis hem med många fina vinterlandskap på kameran iallafall. Den här bilden är tagen på självaste julafton, på min och pappas (misslyckade) promenad till ica, det var nämligen stängt när vi kom fram.
 
Igår var jag hos Felicia, vi fotade glammiga nyårsbilder, så jag har en del att visa er. Hon ska även ha en liten nyårsfest hos sig, och då ska man självklart vara uppklädd, alltså kommer jag även ha en snygg outfit att visa er! Kontentan av det hela blir alltså att jag kommer ha mycket att visa framöver.
 
Nu tänkte jag gå och ta ordentliga bilder på mina julklappar och mina reafynd, jag var nämligen på stan med syrran i fredags. Sedan återkommer jag väl så småningom!
 
xoxo