Glädje

Just nu är jag glad! Det är liksom lite konstigt, inte av någon speciell anledning utan av att allt är liksom sådär lagom bra just nu typ. Tror jag. Jag känner mig lagom glad. Det är nog en kombination av bra musik och trevliga människor och en dos fotoinspiration adderat med träningsframkallade endorfiner. Jag gymmade idag fyi.

Det där är jag. Tröjan är mammas och världens mysigaste, som jag har på mig at the moment.

Melanie Horsnell – Sometimes
Lana Del Rey – Video Games
Manchester Orchestra – I Can Feel A Hot One

Några planer för resten av veckan? :)



Tjänar du pengar på din blogg? Om inte så är det bara att klicka på länken här nedan och läsa och sedan registrera sig, ett snabbt enkelt och säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment