Musikal

Ikväll ska jag på musikal! Det är Kattes årliga musikal, de spelar Dr. Jekyll and Mr. Hyde i år, det ska bli intressant. Innan dess hade jag tänkt göra lite läxor, så jag tror jag får sätta igång nu... Tyvärr.

Men först kan jag ju upplysa er om att jag skickat in mitt gymnasieval, det blir natur på katte för min del. Hoppas det blir bra, annars om jag inte kommer in har jag några trevliga andrahandsval, men jag är rätt säker på att komma in på katte.

Och så vill jag berätta att det är hur härligt som helst med sol, som om ni inte visste det. Men jag hoppas det blir soligt imorgon också, för då ska vi antagligen filma det sista till vår kortfilm (som för tillfället är vääääldigt lång, vi ska klippa massor!) nere på stan, och då är vi väl där hela dagen så då kan vi käka där också. Det är najs!

Mysig solig häst!
#1 / / Roos:

Henna!! :D