They can play along, honey, but they don't know what they're doing

Här har ni en liten resumé av mitt veckoslut, eller vad man ska kalla det. Torsdag och fredag iaf.

På morgonen på torsdagen var det ju nationella prov, det gick bra. Tyckte jag ialafall, vem vet, det kanske gick urdåligt! Men jag hoppas inte det. I övrigt var torsdagen en lyckad shoppingdag, jag köpte jättefina saker! Men nu har jag inte så supermycket pengar kvar, så jag får snåla resten av månaden. Äh, det är bara bra att jag inte kan köpa så mycket kläder mer! Och det är bara ca 15 dar kvar till februaripengen rullar in. Iallafall så köpte jag jeans, en topp, ett par shorts och en bodybutter. Roos handlade också mycket fint, varefter vi gick hem till henne och åt världens godaste middag, falafelwraps med massa vitlökssås och fetost och det var supergott!

  • Mintgröna jeans från cubus
  • Orangea shorts från H&M (perfekta!!!)
  • Blommig topp från cubus
  • Chocomania bodybutter från the bodyshop

Igår (fredag) var ett helt gäng trevliga människor på besök i mitt hem, och vi bakade pizza tillsammans och åt sjukt mycket och det blev ändå läsk, godis och chips över! Jag fattar inte... Vi gjorde i och för sig tre plåtar pizza och asmycket efterätt (marängsviss!) och så hade vi fyra påsar godis men vi var ändå elva personer! Men vi hade trevligt iallafall, för middag med de bästa är ju typ det trevligaste som finns.

Och det, mina vänner var allt jag hade att säga.

Tschüss!

Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Snygga klädet!

#2 / / Roos:

Älskar shortsen!! och det var myspystysfys att shoppa :D