Dagens fynd

Jag och Matilda var på stan idag, och eftersom de har kvar rean var det omöjligt att komma hem utan något att hänga i garderoben. Idag blev det en kofta och ett par byxor, det känns bra. Det är sådana kläder man har för lite av. Sedan fick även ett skärp och ett "smyckesstativ" följa med hem. Här får ni några bilder.




  • Svarta (ja, de är svarta) byxor från Vila, endast 100 kr
  • Kofta från indiska, även den 100 kr
  • Skärp från indiska, 35 kr
  • Smyckesstativ från Panduro (köpt på uppsalafärg) för 179 kr (ordinarie pris)

Med örhängen på kanske ni förstår vad man ska använda den till om ni inte visste det redan. Jag behövde verkligen ordna upp bland mina örhängen, de låg i en hög och trasslade ihop sig. Jag har krokar till mina halsband, och en låda till mina ringar, nu behöver jag något till mina armband bara. Fast de är inte så många, så de klarar sig nog.

 

Annars ville jag passa på att gratulera Felicia som blivit 16 idag! Grattis! Nu får hon övningsköra, fattar inte att jag också fyller 16 i år! 15 är alldeles lagom. Kramar!

Publicerat i Shopping
#1 / / Roos:

snyggt bygge!!

#2 / / Felicia:

Gulle då, tack! :* <3



Vad fint det blev med smyckesstället! Jag ordnade också upp bland mina örhängen igår.

#3 / / fanny:

sv; tacktack :D



åh vill också ha ett smyckesträd!

#4 / / tuija:

gud va mycket fina örhägen du har majooo!