Forgive me Father, for I have sinned

Ja, jag sa ju att jag skulle klippa mig idag, och jag kunde inte låta bli att gå in på Lindex efteråt när jag ändå var där. Och som ni kanske förstår kom jag ut därifrån tvåhundra kronor fattigare men en jättefin topp, en sjal och ett halsband rikare. Hur värt? Nedan kan ni skåda mina inköp och bedöma om det var värt. Fast jag tycker det, och det är väl viktigast!

Lila spetstop - 99:- (förr 149:-)
Orange sjal - 99:- (förr 199:-)
Fjäderhalsband - 50:- (förr 79:- tror jag...)

Eftersom de hade en kampanj på alla accesoarer (ta 2 betala för 1) fick jag halsbandet gratis! Så det tycket jag var najs. Sjalen hade jag kollat på länge men tyckt att den var för dyr, men nu var det inte så farligt. Toppen är perfekt till fest, men det kan hända att jag använder den till vardags för att få använda den. Jag vill gå på fest nu!

Ja, nu lär det inte bli så mycket shopping på länge... Eller? Frågan är om jag kommer lyckas hålla mig. Jag får se till att inte gå på stan för ofta. Eller jo, det är så kul! Men jag ska undvika att köpa kläder, framförallt toppar...

Men nu ska jag sy på mina shorts, Ciao!
Publicerat i Shopping
#1 / / David:

Nja, det får väl gå för den här gången, men det verkar som du spenderat mer an 200 kr...

#2 / / helena:

åh vad fin din blogg är

#3 / / Roos:

du och jag måste shoppa!!!!!