Lov

Nu är det lov. Kan säga att jag inte haft ett så händelserikt lov hittills, har bara träffat kompisar på nyår. Det blir det ändring på på fredag! Då kommer Matilda hit. Kul kul!

Igår bloggade jag inte, det var inte så bra, men jag gjorde inte så mycket. Jag chillade mest hela dagen, läste lite, och sen åkte jag ner på stan och fikade med pappa och köpte tyg till ett par shorts jag ska sy.

Appropå det måste jag visa min klänning som jag sytt. Men jag har ingen bild, så jag får ta en någon gång. Jag lovade ju typ att visa min nyårs-outfit, så jag får väl dra på mig den igen helt enkelt. Då hade jag alltså på mig den.

Nu ska jag åka till gottsundacentrum och klippa min lugg, har tid kl två så jag måste nog åka typ nu. I övrigt så ska jag sy på mina shorts idag, och typ städa. Tråkigt men nödvändigt. Fast det är rätt kul att sy. Imorgon kommer Matilda iallafall, då får jag något kul att göra!


Fika på Årummet!

xoxo