Nytt och vårigt

Hela dagen idag har gått åt till att skriva novell. Vi hade studiedag och fick i läxa att skriva en novell om vad som helst, så jag och Erika har suttit och skrivit hela dagen. Eftersom det inte är så intressant för er tänkte jag visa lite nya kläder istället.

Roströda manchestershorts från MQ för endast 119 kr som jag köpte i måndags. Inte världens bästa bild, så här är en lite närmare bild på dem.

Alltså, de är inte riktigt så orangea i verkligheten, utan mer åt det röda hållet...

Ring för endast 15 kr från indiska och ett snyggt vårigt nagellack för 69:-, ordinarie pris från Åhléns.
I övrigt köpte jag ett par strumpbyxor från indiska också, och en deodorant och rakgel. Boring, men nödvändigt.

Igår drog jag ner på stan en kort sväng också, och fick med mig en klänning hem.

Ursäkta den dåliga bilden. Klänningen är från Monki för endast 60 kr! Ordinarie pris var 400, älskar slutrean!

Den här bilden var kanske lite bättre... Men färgen stämmer bättre på den översta. Älska mintgrönt i vår!

xoxo


Publicerat i Shopping
#1 / / iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥:

sv; ja, det vet jag (; men han kommer i full fart [jag låter honom göra det] men man måste hålla om honom annars så går det inte, han måste ha någon att lita på och då måste jag hjälpa honom, och när jag hjälper honom så litar jag på honom med, men han har slängt av massa småbarn när de har hoppat [han är annars inte rädd för ngt, förutom lastbilar haha, och lat om man inte säger till honom] så han använder det oxå, för när de ramlar av så snabbt vill de säkert inte hoppa upp på honom igen eftersom de har blivit rädda, men när jag ramlade av så hoppade jag upp direkt igen och körde banan som om ingenting hade hänt, så där visade jag honom att jag iaf inte bryr mig hur mycket han slänger av mig, han kommer inte komma undan (; men jag litar på honom mest av alla hästarna på ridskolan fast han är som han är ^^

ja, han är ju som tur väl lite mer åt viktbärarhållet, inte tunn och spinkig, men jag har inte lika bra sits på honom [eftersom han är lite liten] som jag har på exp d-ponny, ^^



KRAM!

#2 / / Anonym:

Fint, och väldigt billigt!



Felicia

#3 / / Roos:

Studie dag? en dagstudie? snygga kläder ;)