Orange

Här är den äntligen. (Eller, jag vet inte om ni längtat direkt...) Men iallafall, här är den. Min orangea klänning som jag sytt på syslöjden, precis som jag hade den på nyår. Fast bilden är tagen igår.

Jag kände mig väldigt "snäll" och "duktig" när jag hade detta på mig eftersom jag sytt klänningen själv, hittat skärpet i mammas garderob, och armbandet som jag fått i julklapp av Felicia stödjer barncancerfonden. Sen måste jag erkänna att jag upplever klänningen som finare i verkligheten, i en spegel alltså. Men nu får det vara såhär.

Bonsoir!
Publicerat i Skoj

Har just nu två fantastiska tävlingar igång i bloggen där du kan vinna valfritt plagg/väska/skor/korsett (osvosv)

från två riktigt bra sidor. Klicka bara på länkarna här nedanför för att komma till tävlingarna!



http://kkungenduvet.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-varaprodukt.html#comment

#2 / / Felicia:

Det var jättefint! :) jag kanske också borde dra på mig min nyårsoutfit igen och fota..? :)<3

#3 / / Roos:

Skitsnygg ju!! Men vetu, le så blir det ännu snyggare ;)