Träning, Intervju och Hemmasydda shorts

Idag har jag tränat för första gången på länge. Det var en rätt mesig träning egentligen (ett core-pass), men det kan väl vara bra att inte börja all in. Jag har skaffat säsongskort på friskis och svettis nu, så jag hoppas det blir mer träning framöver.

Innan träningen var jag med Tuija och Klara på GeoC och filmade en person till vår kortfilm. (Jaja jag ska berätta nån gång!) Han var från miljöpartiet, och hade en hel del intressant att berätta om hållbarhet, temat på vår film.

Slutligen vill jag visa mina shorts jag sytt, har ju lovat det rätt länge. Är väldigt nöjd själv, har ju sytt dem själv, visserligen med hjälp av mor, men men...

xoxo
#1 / / Roos:

Geocentrum? Och inget säger du? Vi hade kunnat fika!! Snygga shorts :D

#2 / / Linde:

Snygga!

#3 / / David:

++ for shorts in winter!