You better hurry, Rabbit, run, run, run

Jag är glad och längtar till vååår! Veckans två jobbigaste dagar är avklarade, nu kan det bara bli bättre! Fast min "blue monday" har inte varit särskilt blue, och tisdagen var också rätt trevlig. Med en trevlig klass lyckas man.

Nu sitter jag och lyssnar på gammal mysig musik och önskar att det var sommar. Eller åtminstone vår, så jag kan använda mina skor som jag beställt på rean på H&M. Fast de har ju inte kommit än, så det är lugnt. Det kan vara vinter i en vecka till först.
Peter, Bjorn and John – Young Folks

Det är de snygga skorna som är påväg till mig. Älskar korall på sommaren, och turkost! Annars har H&M inte så mycket snyggt i år tycker jag. Fast lite såklart!

Sen måste jag ju berätta, jag har gjort färdigt mina shorts! När det blir över noll grader ska jag använda dem, men det är nog lite kallt nu även om man har strumpbyxor under. Lovar att visa när det är bra ljus nån gång!

xoxo

The Shins – Turn On Me
Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

Nu är det plusgrader så visa tack

#2 / / Felicia:

Fina! :)