Andra dagen i hemlandet

Hej! Ja, jag är hemma igen, sedan igår klockan 1 på morgonen typ. Jag hann inte riktigt blogga igår för att jag var för upptagen med att packa upp, gå igenom bilder och annat. Jag är fortfarande inte helt färdig med bilderna, men jag har samlat de bästa iallafall. Det blev ändå ca 130 bilder, så jag har tagit en del bilder... Jag tänkte passa på att visa lite bilder och sådant senare dock, när jag är bortrest. Jag åker igen på söndag nämligen, så jag kan göra lite tidsinställda inlägg med bilder från resan som dyker upp då.
 
Vart jag åker? Först tillbaka till Holland iallafall. Jag ska dit med mamma och pappa för att träffa släkten huvudsakligen. Vi ska även fira farmors åttioårsdag, det blir nog trevligt. Sedan åker vi vidare till Prag, och därefter Berlin. Det kommer bli så himla kul! Jag har aldrig varit där innan, så det blir superspännande. Självklart tar jag med kameran, så jag kan visa bilder sedan. Men jag kan mjukstarta med att visa en bild från resan, lite mysig sådär...
Den är tagen i Den Haag, eller bara Haag, som man tydligen säger i Sverige?
 
xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / David:

Het wordt vast leuk in Praha!

Svar: Zeker weten!
Maj

#2 / / Linde:

Fiiiiin

Svar: tack :)
Maj