Guten tag

Ingen bloggning igår, för jag hade lite fullt upp. Jag klippte mig, bakade hos Erika, åt middag här hemma med Erika, och framförallt, diskuterade resan med Erika. Det tog liksom hela dagen. Idag packar jag, och imorgon åker jag. Jag har även hunnit baka lite idag också, och jag vill hinna både det en och det andra. Så jag får sätta igång nu!
 
För den som är intresserad så är det jag vill hinna göra klippa gräset (för en liten slant) och scrappa (för att det är kul). I övrigt får vi se, Roos har bjudit oss på kvällsfika i hennes nya hus (lägenhet).
 
Här är jag och Erika. Vi är allt bra fina! För den som vill se hur mitt hår blev, klicka på lill-bilden nedan. Det är inte världens bästa bild, jag tror jag precis sa något då... Och dessutom är mitt hår plattat, så en ordentligare bild kommer väl senare! Iallafall, här är den så länge.
 
Tschüs!
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Fint :)

Svar: Tack :) När åker du bort? Har du lust att byta sommarpresenter i år igen? Jag ska till Tyskland och Schweiz förutom Holland :)
Maj

#2 / / Roos:

Åh strul att du inte hinner se lägenheten :( Men du får komma hit så fort du är tillbaka, okej?? :D

#3 / / madurk:

Åh, jätte fint Majo <2