Utomhusmuseum

Jag hoppas ni gillar bilder, för här kommer många! Dessa är från andra dagen i Holland (om man inte räknar med ankomstdagen då vi gjorde ingenting typ) egentligen, men jag tog inga bilder första dagen då vi bara gick på stan och shoppade. Shoppingen ska jag självklart också visa.
 
Den här dagen (tisdag) tog vi bussen till ett utomhusmuseum, det är lite likt skansen då det finns massa gamla hus och typiskt holländska saker. Det är väldigt mysigt iallafall, så jag låter bilderna tala för sig själv.
 
De firade hundra år tror jag, så det fanns massa fina flaggor överallt.
Erika och jag, och vi står faktiskt i en labyrint! Fast det inte syns...
Ost och smör-fabrik.
Ingen fara, spårvagnen står stilla. Men jag tyckte det var en rolig bild...
Vi åt poffertjes, jättegoda! Typiskt holländskt, lite som minipannkakor fast fluffiga.
I övrigt bara lite mysiga bilder, Erika var trött efteråt...
 

Fler bilder to come!
#1 / / David:

Leuke foto's!

#2 / / Roos:

Åh, ser mys ut!!