Veckan som gått

Hej på er! Det var längesedan jag skrev här, så jag tänkte bara uppdatera er på vad som hänt i veckan innan jag tar tag i bloggandet ordentligt igen.
  • I måndags gjorde jag inget speciellt, skrev prov i fysik (23/23!!!) och geologi.
  • I tisdags tog syrran studenten, så det firades såklart med mottagning på eftermiddagen efter att hon sprungit ut från skolan och åkt flak. Jag hann liksom aldrig skriva någonting då mitt bland allt folk... Men det var en trevlig fest med god mat och snälla människor.
  • I onsdags var det nationaldag, och då skrev jag faktiskt något här på bloggen. Ni vet alltså redan vad jag gjorde då.
  • I torsdags åkte vi runt i Uppsala och tittade på geologiska grejer med klassen, på kvällen var det filmvisning (One People Productions/International Schools Project) på ungdomens hus, och efter det drog klassen till en lokal i håga by (bystugan) där vår skola ligger och två personer från klassen bor och sedan sov vi där. så himla mysigt, och så skönt att det var nära till skolan! Jag tycker verkligen om min klass.
  • I fredags så var vi alltså ganska trötta efter fyra timmars sömn (snarare tre) och det var tur att det bara var städdag i skolan. Efter skolan drog jag ner på stan och köpte en avslutningsklänning, superfin är den!
  • Idag har jag haft min sista ridlektion för den här terminen, det var mysigt då vi red ut. Jag hade lilla Cassandra, vilket var längesedan.

 

Jag fattar inte att nian snart är slut, skulle kunna ha skola i några veckor till känns det som! Fast helst utan läxor då såklart... Iallafall ska vi åka och bada på måndag med klassen, och på tisdag är det avslutning. Sen är det sommarlov! Och sedan är det gymnasiet...

Kommer sakna min klass.

En del av klassen i luciatåg.

Många från klassen i Malmö.

Några från klassen för ett tag (två år) sedan hos mig.

 

xoxo

 

#1 / / Felicia:

"för ett tag sen" minst sagt ;)



Jag kommer också sakna klassen, som fan.



#2 / / Josefine:

Sv. Går i tvåan på gymnasiet :)