Fredagsshopping, filmning, och lite annat

Idag drog jag ner på stan och filmade med Tuija och Klara till vår kortfilm om hållbarhet, det blev superbra tror jag. Vi filmade lite i engelska parken och jag tror vi fick lite bra shots på stora torget också. Sedan gick jag runt på stan lite med Matilda, Irja och Madde, och Erika var med lite också. Det var iallafall aslänge sedan jag träffade Madde, så det var kul.

Jag köpte också lite saker förstås, som vanligt... Den här gången blev det en skjorta från H&M, örhängen och ett impulsköp på Monkis everlasting rea, en byxdress för 60 kronor. Den kommer bli perfekt i sommar! Dock har jag ingen bild just nu, varken på det ena eller det andra, så det kommer imorgon.

Nu hade jag tänkt se ett avsnitt av game of thrones, som ju går på svt1 på onsdagar. Så det blir svtplay för min del, men det är okej!


xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Felucia:

Game of thrones är jättebra! Jag kollar på det varje onsdag!! :D



En byxdress? Din första? :D visa! <3