I'm a goddamn coward but then again so are you

Oj vad längesen jag skrev här! Måste varit i söndags va? Ja, iallafall, jag har haft en fullspäckad vecka, med mycket skola, så jag har liksom inte riktigt hunnit. Hade massa biologi att skriva in i häftet, plus att vi hade biologi-nationella på onsdag och fredag. men nu är det över, och periodhäftet är nästan färdigt. Så skönt! De kommande veckorna blir nog också chill, det känns bra.

I övrigt var jag hos Alex igår efter skolan med ett gång från klassen, mysigar går typ inte. Vi åt massa mat, sjöng och spelade gitarr och piano, sprang ut i mörkret och skrattade tills vi dog, och pratade om allt mellan himmel och jord typ. Bästa sättet att tillbringa en fredag!

Den här helgen kommer jag nog ta de lugnt, men ändå få så mycket som möjligt gort. Och alldeles strax börjar Morden i Midsomer!



xoxo