Going in circles

Jag har fastnat i "Cirkeln". Kan inte lägga den ifrån mig. Det är härligt, samtidigt som det är jobbigt. Det kommer vara jobbigt att vänta till nästa del när jag läst ut den. Fast den kommer ganska snart har jag hört. Det är alltså en bok, för de som inte förstod.

Förresten så fick vi tillbaka svenskanationella igår, och jag är jättenöjd! Äntligen liksom, vi gjorde proven i början av februari ju! Så nu är det bara typ en månad kvar till biologiresultatet eller?

Iallafall. Jakten på balklänning fortsätter... Priset är ju också en viktig poäng. Den perfekta klänningen skulle sitta bra, vara snygg, passa in på temat, inte kosta för mycket och framförallt skulle jag känna mig bekväm i den. Det är liksom drömmen. Men det är svårt. Här är ytterligare två alternativ, men de är så... enfärgade?

Asos.com

Vila (bestsellershop.vila.com typ)

Tyckte dom var lite fina. Men inte riktigt tillräckligt smashing liksom... För det är ckså ett kriterie. För att bli perfekt. Som klänning.

xoxo
#1 / / Roos:

Men jo den blåa var ju det!

#2 / / Roos:

Och cirkeln är ju precis hur bra som helst!