Silversmide

Idag hade vi silversmide, det var rätt kul. Har jävligt ont i fingret nu dock, men har även åstadkommit något. En liten länk på kanske fem centimeter som ska bli ett armband... I övrigt var det najs för jag slapp gympan. Och så en till najs sak med skolan, det blir inget periodhäfte i geografin! Så skönt...

Förretsen, jag känner att jag vill ha en Maxi klänning. Sp en snygg i Köpenhamn, men från nåpt märke som ingen känner till, så jag kan inte köpa den nu. Borde kanske köpt den då, men prioriterade ett par supersnygga byxor från samma affär istället. (Jag ska visa nån gång snart...)

Jag får jaga runt på stan, denna från H&M tillexempel är ju snygg. Slutsåld på internet dock, vet inte om den finns i butik...

Ta en titt på hm.com


xoxo

#1 / / Felicia:

Vet du vilken grupp jag är med i pÅ silversmidet? :)



FAN vad skönt att vi inte ska ha nåt periodhäfte i geografi, det gjorde min KVÄLL! <3 <3 <3

Men betyder det att vi har prov istället? Eller ännu värre, redovisning? :S

#2 / / mom:

Läskiga typer på bilden, eller?