It's been a long time since i've seen you smile

Idag har varit en trevlig dag hittills, har varit på stan med Matilda för att köpa present till en viss tjej som fyller år snart, och vi passade på att fika och shoppa lite själva också såklart. Jag hittade ett supersnyggt halsband (i såndär kragemodell som jag velat ha ett tag) för endast femtio spänn på ur&penn, hade kostat 149. (Man fick två halsband för hundra, jag och Tillan köpte ett var.) Dessutom införskaffade jag mig två par coola örhängen för endast 15 kr paret på Gina Tricot, värt!
 
 
Och här är de på:
Jag ser lite mongo ut på de två senare bilderna, men det får ni ta. Vad tyckte ni om det svartvita? Smyckena var silvriga så jag tänkte att det inte spelade nån roll och kunde vara lite coolt...
 
xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / David:

Leuk!

#2 / / Felicia:

Så himla tyffaaa! ;) vem fyller år? Should I know? Erika?

Svar: Ja, det är Erika som fyller år :)
Maj

#3 / / Linde:

Fina! Fast du ser sur ut :( är du sur?

Svar: Nej jag är inte sur...
Maj

#4 / / Roos:

"Tillan"????????????????????????????????

Svar: Ja vadårå?
Maj

#5 / / mom:

Hon ser cool ut!