The Good Life

Mina kap från gårdagens scrapmässa, mest papper som vanligt. Man kan ju göra så mycket med papper! Och alla småsaker är så dyra. Köpte dock även ett alfabet som jag insåg nu att det inte är med på bild, men det är vanligt vitt och mycket användbart. Tre stycken små snöflingor köpte jag också, ska se om de går att använda dock. Lite besviken på mängden julsaker var jag nog, men några fina julpapper hittade jag ändå.
 
Scrapmässan i år var mycket trevlig, och det var inte kallt ute så det var mysigt att gå till och från bussen till och med. Dessutom fick jag sällskap av Klara, vilket var extra trevligt. Ridningen på morgonen hade också gått bra, så allt som allt var det en mycket lyckad lördag.
 
xoxo
 
#1 / / Felicia:

Är Klara intresserad av scrap? :o

Svar: Nej inte egentligen, men hon ville träffa mig och jag skulle ju dit :)
Maj