Hold me still bury my heart in the cold

Vardagsbilder från idag. Tyckte de blev mysiga och fångade känslan av en grå höstdag som denna. Dagen blev bra, trots att det är onsdag och att det började regna. Gympan var ansträngande, men inte helt oöverkomlig och matten var chill. Dessutom gick vi på intressemässa med klassen på sista lektionen och efter, men det var kul så det gjorde ingenting. Därefter träffade jag mamma på stan och köpte en fantastiskt fin höstjacka på Monki som jag kollat på ett tag. Nöjd!
 
Mumford & Sons – Ghosts That We Knew
 
Med denna fina låt sätter jag punkt.
 
P.s. Min nya header är nog bara tillfällig, eller vad tycker ni om den? Har inte alls vant mig vid den och vet inte om jag gillar den riktigt än...
#1 / / Felicia:

Bilderna var mysiga, och nya headern är fin men känns lite tom på nåt sätt..
Och ja, jag vill jättegärna ses på lördag eller så om du kan då <3

#2 / / mom:

Headern är fin! Höstig!

#3 / / Linde:

headern är fin men jag gillar inte spoilern om vad bloggen handlar om! där när du skriver allt du skriver om liksom.. snygg bild, den där sista!