Loppisfynd

Den här helgen har varit mycket fin, började med en mysig uteritt för att sedan fortsätta med kulturnatt, eldshow och fina vänner (♥). Därefter följde jag med till Felicia och såg äntligen Sweeney Todd, däckade i sängen klockan halv fyra efter choklad, banan och vindruvor, gick upp (på morgonen) och gjorde gröt och promenerade därefter till en loppis där jag hittade mycket fint.
 
Bland annat hittade jag en jättemysig herrkofta och en fin alpackasjal (sa hon som sålde den...) som är jättemysiga!
 
Hittade även två fina kjolar med olika sorters blommor på. Den ena är lite längre, går till knäna när jag har den i midjan, men den är superfin och romantiskt gammaldags, och den andra är kortare, nyare och urspungligen från Monki.

Hittade dessutom ett jättefint fat som jag fortfarande ska fundera ut vad jag ska använda det till. Men visst är det fint? Och allt detta för mindre än 100 spänn sammanlagt! Så jävla värt, både bättre för miljön och plånboken...
 
Just nu är jag lite förkyld, ska "vila" nu och sova snart så jag orkar till skolan imorgon.
 
xoxo
 
Bo Kaspers Orkester – Vi Kommer Aldrig Att Dö
#1 / / Roos:

Shopaholic :O förstår inte att din plånbok aldrig är tom...??