Wishlist

Ja, alltså. Jag fyller ju år på fredag, och har fortfarande inte gjort en officiell önskelista. Så jag tänkte, jag gör en fin grej på bloggen, där jag kan illustrera lite vad jag önskar mig.
 
Högst upp på listan (längst ner här) står den gråa hatten på sista bilden. Den återfinnes på Urban Outfitters. Sen vill jag väldigt gärna ha Vampire Weekends nya skiva Modern Vampires of the City. En Polaroidkamera vore också kul att ha, samt den himmelskt goda doften Chance från Chanel (dock är den ju ganska dyr...). I övrigt ser ni lite snygga kläder som inte skulle sitta fel, en keps, brosch och ett par leggings från Monki, och två par skor från vagabond.
 
Ja, det var vad jag ville säga med det inlägget tror jag. På uppdateringsfronten så har skolan börjat igen, och det känns faktiskt helt okej. Än så länge i alla fall.
 
Hugs and kisses.