Bäst av 2013

Jaha, här kommer år 2013. Kommer nog en resumé i bilder också, men detta har varit mina favoriter för i år!
 
Årets band: Florence + The Machine och Vampire Weekend (varför varför varför ställde de in???)
Årets artist: Jag kan skippa den här eftersom jag sa två på den förra...
Årets konsert: The Royal Concept antagligen. Inte varit på nån annan. Dumma Vampire Weekend.
Årets film: Alltså Les Mis. Så amazing. Men sedan så finns ju Catching Fire. Och den är ju fantastisk. Så de två. Tror jag.
Årets tv-serie: Glee! (Och PLL, Gossip Girl, Girls, samt kanske Doctor Who?)
Årets favoritsyssla: Äta? Vad är det här för kategori? Shopping och träffa vänner kanske?
Årets häst: Andy har varit rätt trevlig att rida på sistone...
Årets hopp: Ingen jävla aning. Häromsistens hoppade jag barbacka, det var läskigt. Men inte särskilt högt.
Årets do: Heh. Fynda på rea?
Årets don't: Vara blyg?
Årets fika: Det blev mycket fika med Schweizarna. Det var trevligt. Annars om det gäller "bakelse" så borde jag väl säga Macarons, som jag bakade för första gången i år.
Årets maträtt: Jag lagade mat åt Felicia förut, och det blev gott, men jag måste nog jobba lite på den rätten ändå... Det var nån sags pastarätt med pocherat ägg i alla fall.
Årets efterrätt: Eh... Pannkakor med nutella och banan kanske?
Årets resa: Hm, jag har ju rätt många att välja på, men London var väldigt trevligt.
Årets doft: Doften av färska lussebullar! Hehe...
Årets klädesplagg: Kan jag bara få säga allt svartvittrandigt? Äger åtminstone fyra överdelar i det mönstret. Snyggt!
Årets accesoar: Mina nya glasögon! Väldigt nöjd faktiskt.
Årets köp: Kanske mina fejkdocs? De har varit väldigt användbara hela vintern. (Den här vintern är ju ett skämt...)
Årets vill ha: En rosa yllekappa... Hittade ingen...
Årets layout: Men alltså, har gjort typ en i år? Tror inte jag har nån bild, men den enda jag kommer på blev i alla fall rätt bra... Det var med den här bilden:
Årets foto: Oj. Den här är alltid svår. Men jag gillar den här bilden som jag tog på Gotland, den är även årets nyårskort!
Det var mina favoriter år 2013. Hoppas jag får många nya i 2014, och detsamma gäller självklart er!
 
xoxo
 
#1 / / Roos:

Alltså jag måste ju bara säga att du säger alltså säkert alltså 12 gånger i detta inlägg... Alltså är inte det lite väl mycket? Alltså inte för att va taskig... Skoja!!!!

Svar: Det är som en variation på eh... Men, bättre nu? Tog bort några ;)
Maj