Dan före...


Hej! Imorgon är det dags igen, då är det pakjesavond! Alltså Sinterklaas. I expect you to know by now. Men för er som inte vet (Louise?) så är det en holländsk fest där alla ger presenter till varandra typ. Det är inte samma sak som jul, men jämförbart, och definitivt en "bigger deal" än julen är i Holland. Även om man firar det också. Så därför kan man säga att jag är som Hannah Montana, jag får the best of both worlds! (Har aldrig sett filmen, så ursäkta om jag använder referensen fel.)

Bilden ovan är förresten från förra årets tillställning, om ni undrar om relevansen i bildvalet. Och den är rolig för att Erika är så intresserad av min present, iom att det var hon som gjorde den. Dessutom så tyckte jag att den var mysig. Så. Tillräcklig motivering tycker jag. Och det var allt för mig så länge. Ha det bra hörrni, och nu håller vi tummarna för snö snart!